agonia francais v3 |
Agonia.Net | Règles | Mission | Contact | Inscris-toi | ||||
Article Communautés Concours Essai Multimédia Personnelles Poèmes Presse Prose _QUOTE Scénario Spécial | ||||||
|
||||||
agonia Textes Recommandés
■ Voir son épouse pleurer
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-19 | [Ce texte devrait être lu en romana] | Inscrit à la bibliotèque par Yigru Zeltil
DOMNUL BLEUBLEU
penetrează deÈ™ertul ridică în urlet nivelul din nisipul lipicios ascultă vibraÈ›ia sanguinul È™i stafidia Mataoi Lounda Ngami cu forÈ›area unui copil ce se tutuie DOMNUL CRICRI măști È™i neguri însănătoÈ™ite circ Pskow am pus o uzină în circul Pskow organul sexual este preÈ›ios este de plumb este mai gros decât vulcanul È™i se survolează deasupra de Mgabati iisus al crevaselor al prăpăstiilor munÈ›iilor portugalia debarcader tropical È™i parthogeneză a limbilor alese de plumb ce se întind Dschilolo Mgabati Baïlunda FEMEIA ÃŽNSÃRCINATà Toundi-a-voua Soco Bgaï Affahou DOMNUL BLEUBLEU Farafamgama Soco Bgaï Affahou PIPI înaripare fără biserică fii fii cărbune cămilă sinteză înaripare pe biserică rirică ridicăturile dodododo DOMNUL ANTIPYRINE Soco Bgaï Affahou zoumbaï zoumbaï zoumbaï zoum DOMNUL CRICRI nu există umanitate există reverberaÈ›iile È™i câinii dzïn aha dzïn aha bobobo Tyao oahiii hii hii hébooum iéha iého DOMNUL BLEUBLEU incontestabil DOMNUL ANTIPYRINE port închis fără fraternitate noi suntem amărâți de fel virează vedere scolastică a turnului Eiffel imensă pauză È™ansă È™i È™ansă È™ansă mecanism fără dolar 179858555 iého bibo fibi aha Dumnezeule o Dumnezeule lungimea canalului febra de purpură dantele È™i SO2H4 DOMNUL BLEUBLEU Tombo Matapo rândurile de vicii ale nopÈ›ilor ei È™i-au pierdut crengile Moucangama ei È™i-au pierdut crengile Manangara ei È™i-au pierdut crengile poligon iregulat È™i MaÈ›ace cocina este prea groasă pentru emi- sfera cerebrală nu cum sunt casele rândurile de vicii ale nopÈ›ilor FEMEIA ÃŽNSÃRCINATà patru sute păr È™aizeci cămile trei sute boabă de zibelină cinci sute boabă de hermină măreÈ›ia sa este boală cinci boabă de scunzi galbeni trei boabă de È™eliză o sută boabă de scunzi albi È™i galbeni o mare pasăre în viață Tyao ty a o ty a o ty a o È™i patru fosile frumoase DOMNUL CRICRI zdranga zdranga zdranga zdranga DOMNUL BLEUBLEU di di di di di di di di PIPI zoumbaï zoumbaï zoumbaï zoumbaï DOMNUL ANTIPYRINE dzi dzi dzi dzi dzi dzi dzi dzi marele nume Bleubleu supărat în a sa disperare È™i strigă manifestările sale din călătoria anterioară el nu vrea nimic în laterală È™i cloceÈ™te în maniera îngerilor în vezica sa intestinală a sosit poliÈ›ia el este dezgustat È™i se arată violent contrariat DOMNUL CRICRI case fluier uzine cap rasă 107 când noaptea stă foarte liniÈ™tită într-un scarabeu laponii întorÈ™i catedrala drala drala È™i întorÈ™i astfel că au devenit lumină H2O cum cuplurile septentrionale în care s-au înrolat la Ndjaro DIRECTORUL el este mort la distanță căci farsa este un element poetic, cum dolarul – de exemplu ei s-au pus pe cântat DOMNUL CRICRI crocrocrocrocrocrodril FEMEIA ÃŽNSÃRCINATà crocrocrocrocrocrocrodrel PIPI crocrocrocrocrocrocrocrodrol DOMNUL ANTIPYRINE crocrocrocrocrocrocrocrocrodral la sfârÈ™it nu ne obosim punctul derivării fără ajutor de cubist È™i Kintampo È™i Crans È™i Begnins È™i Nicolas asistaÈ›i È™i îmblănaÈ›i baldachine langorile măsurate spre încântarea lor dornavetă mganoni PIPI sunt pe sena 5 moale de frumoase tuÈ™uri la bord 16 blazate robe 7 ale furiilor în curcubeu de arÈ›ar 4 DOMNUL ANTIPYRINE păsări antice ce faca caca pe burghez caca este mereu un copil copilul este mereu o oaie caca este mereu o cămilă copilul este mereu o oaie È™i noi cântâm oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi DIRECTORUL eu sunt istoric tu vii din Martinique noi suntem foarte inteligenÈ›i È™i noi nu suntem ai germanilor DOMNUL CRICRI energia miÈ™cării interioare viraj vioară munte munte negru balcon È™i acum îmi savurez boala – la spital DOMNUL ANTIPYRINE Soco Bgaï Affahou încheieturile marcajelor petrolifere care se elevează la mijloc mateloÈ›ii È™ovăielnici È™i galbeni Faraangama moluÈ™tele Pedro Ximenez de Batumar se umflă fiicele păsării Ca2O4SPh dilataÈ›ia vulcanilor Soco Bgaï Affahou un poligon neregulat inimarea în a sa soluÈ›ie È™i vremuri bune DOMNUL BLEUBLEU Borkou Mmbaz gimnastica Mmbaz 20785 sub defrișările de dedesubt gât Jerez Amantillado DOMNUL ANTIPYRINE mai multe ridicături paralelipipede circulă printre microbi automobilele È™i canarii înfulecă din huilă eu vreau să vă văd juÈ™ti Erdera Vendrell DOMNUL BUMBUM cântecele saltimbancilor se reunesc familiar înainte plecare acrobatul întinde o săritură în vânt a vedea a pregăti înăuntru a vedea a vedea a pregăti a pregăti endran drandre iuuuuuuuuupht unde pasăre noapte 1000 cântă în grilaj unde pasăre noapte cântă în schimbare unde pasăre noapte cântă pentru ulii È™i tu prinzi cerul de al meu cântec frumos într-un magazin de păstrăvi NPALA GARROO Ei înrolează curcubeul pendulele se vaporizează bineÈ›e soarele se răceÈ™te È™i studiează măsura intensității sale ultime el este tot acelaÈ™i îndrăgostit È™i crestat TRISTAN TZARA Dada este intensitatea noastră; pentru a erija baionetele fără consecinÈ›e capul sumatral al bebeluÈ™ului german; Dada este arta fără pantofi sau paralele; care este contra È™i pentru unitate È™i cu siguranță împotriva viitorului; noi împingem înÈ›elept ale noastre cearÈ™afuri ce devin fiicele hulpave ale anti-dogmatismului nostru È™i de asemenea exclusivistă care funcÈ›ionează când nu suntem liberi iar noi plângem pentru libertate Necesitate severă fără disciplină sau morală È™i săltăm pe omenire. Dada se odihneÈ™te în cadrul european al fabulelor, este mereu acelaÈ™i rahat, dar noi vrem dorenavetă caiet în culori diverse, pentru a orna grădina zoologică a artei, din toate drapelele consulatelor clo clo bong hiho aho hiho aho Noi suntem directori de circ È™i suflăm printre vânturile forurilor, printre coverturile prostituÈ›ii teatre realități sentimente restaurante Hohohohihihioho Bang Bang. Noi declarăm că automobilul este un sentiment ce noi îl alegem printre lentorile abstracÈ›iilor, trans-atlanticurilor È™i zgomotelor È™i ideilor. ÃŽn timp ce noi exteriorizăm uÈ™urinÈ›a noi căutăm esenÈ›a centrală È™i noi suntem mulÈ›umiÈ›i făcând săritura; noi nu visăm pentru a deschide ferestrele superbei elite căci Dada nu există pentru persoană, È™i noi visăm că toată lumea a înÈ›eles care este balconul Dada, vă asigur. Ei nu intenÈ›ionează a face marÈ™uri militare È™i coborî în aerul liniÈ™tit ca un serafim într-o baie publică, pentru a se piÈ™a È™i a înÈ›elege parabola Dada nu este o nebunie – nici înÈ›elepciune – nici ironie vezi bine, burghez delicat. Arta este un joc, copiii ansamblează cuvintele ca pe o sonerie în final, pentru a È›ipa È™i plânge strofa, È™i a menÈ›ine gărzile hârtiilor È™i strofa devine ocazie de a muri un pic, È™i ocazia devine balerină È™i copiii È›in cură pentru a pierde umbra. Pentru a învia marii Ambasadori ai sentimentului care au scris istoriceÈ™te în alegere psihologie psihologie hihi ȘtiinÈ›e Știință Știință trăiască FranÈ›a noi nu suntem naivi noi suntem succesivi noi suntem exclusivi noi nu suntem simpli È™i noi discutăm foarte bine despre inteligență Fără a noastră Dada, noi nu suntem o pasăre care să ia arta în serios, vă asigur, È™i noi montăm Sudul pentru docÈ›i: arta neagră fără umanitate ce vă place, dragi spectatori, îmi place mult de voi, îmi place mult de voi, vă asigur È™i vă ador PARABOLA lor le cerem o damă vioaie adresa unui bordel pa pa pa pa pa pa pa pasăre vă cântăm pe ridicătura unei cămile elefanÈ›ii verzi ai sensibilității tale tremură fiecare într-un vas telegrafic cei patru stâlpi formează ansamblu È›in mult cont de soare È™i capul său se aplatizează oua aah oua aah oua aah Domnul poet are o pălărie nouă de paie care este foarte frumoasă foarte frumoasă foarte frumoasă seamănă cu o aureolă sfântă căci cu adevărat Domnul poet este arhanghel această pasăre este foartă albă È™i fioroasă când vin regimente întregi cu pendula ? ce muzică umedă care DOMNUL CRICRI vizitează logodnica sa la spital în cimitirul evreiesc mormintele sunt montate ca È™erpi Domnul poet este arhanghel – adevărat i s-a părut că farmacistul seamănă cu un fluture È™i cu Doamne-Doamne È™i că viaÈ›a este simplă ca un bumbum când bumbum-ul inimii sale femeia a construit baloane foarte foarte mici care strigă când e vreo catastrofă daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa idealistul È›ine cont mult de soare È™i capul său este aplatizat taratatatatatatata DOMNUL ANTIPYRINE A Ndumba à Tritriloulo à Nkogunlda este o mare aureolă în care versurile curg în tăcere căci versurile È™i celelalte animale sunt de asemenea pâini dolari inspiraÈ›ii în ceea ce priveÈ™te ferestrele care se rulează precum girafele turnate în hexagoane ce se multiplică morocănos în torturi luna se gonflează marsupiu È™i devine câine papagalul ara È™i cacatourile admiră câinele o pasăre-liră vine È™i eclozează în adevărul fundului ei sunt trupele de munte la nivelul bisericii noastre care este gara de Vest părul se face pierdut la BucureÈ™ti È™i reÈ›ine Mbogo ce montează pe bicicletele sale tandre È™i È™uviÈ›ele telegrafice văd pernele ventrilocului cum debordează patru ramoliÈ›i È™i care se fac de creveÈ›i în costume preÈ›ioasa fotografie e aclimatizată trei copii striaÈ›i păriniÈ›i cu viori pe colină deÈ›in pantalonii un histrion de pagini lunare se balansează în balansoarul său – frumoasa mea copilă ce curgi pe sticlă în braÈ›e paralele de arÈ›ar, racordează stomacul tău ce face vânt la pupă un băiat stacojiu este mort într-o parte È™i noi stăm cearÈ™afurile continuă maimuÈ›ele curtează pe diagonală la cer muÈ™tarul devine o prescă rasă într-un cearÈ™af noi suntem pe cale de a deveni reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii reverberaÈ›ii pentru că noi nu ne vedem (traducere [după ureche] de Yigru Zeltil) |
index
|
||||||||
La maison de la litérature | |||||||||
La reproduction de tout text appartenant au portal sans notre permission est strictement interdite.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politique de publication et confidetialité